Panaszkezelés
 
 

Ügyfélszolgálat (Panaszok, bejelentések rögzítése)

Telefon: 69/569-990 (Nyitvatartási időben)
Ügyelet: 1/202-6407 (Nyitvatartási időn kívül, 24 órában hívható)
E-mail: helpdesk@bolytksz.hu


MNB - Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

A Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ (PFK) az ügyfelekre fókuszálva, érdekeiket szem előtt tartva nyújt széleskörű, közérthető tájékoztatást és a pénzügyi fogyasztóvédelmi panaszok megoldásán dolgozik. A PFK egy, a Magyar Nemzeti Bankon belül működő fogyasztóvédelmi szervezet. Nálunk az ügyfél a fontos, és minden ügyfél egyformán fontos.

Kapcsolódó linkek:



Online vitarendezési platform

Elindult az Európai online vitarendezési platform

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.

A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.

Kapcsolódó linkek:

Letölthető dokumentumok
Bóly és Vidéke Takarékszövetkezet Panaszkezelési Szabályai
Panaszkezelési Szabályok
Érvényesség kezdete Érvényesség vége Leírás
2016. 07. 04. Aktuális Panaszkezelés szabályai LETÖLTÉS
2015. 02. 11. Aktuális 4. melléklet: Ügyfélfogadási idő LETÖLTÉS
2015. 02. 04. Aktuális 2. melléklet: Panasz bejelentő LETÖLTÉS
2015. 02. 04. Aktuális 3. melléklet: Meghatalmazás LETÖLTÉS

1957-2012 Bóly és Vidéke Takarékszövetkezet
www.bolytksz.hu